Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 276 ggr
flocken
0

Godmorgon 2 jan

Godmorgon onsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Fy vilket väder vi har och värre ska det bli. Blåser så huset skakar. Får se hur jag löser dagen. Är inte i skogen. Ska försöka gå till en äng. Om det går

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Mia-45]
0

God morgon

Ja fyyy vad det blåser. Ska snart ge mej i väg till arbetet….om man kommer fram. 
Kvällen igår betod av att leta efter bortsprungen hund här i stan. En bekant som bor en gata ner. Vi körde omkring i 3 timmar och jag såg den en gång men fick ej tag i henne. 
Nu hade folk sett henne i natt så jag hoppas att hunden är infångad eller fångas in under morgonen.

flocken
0

Men fy. Vilken mardröm

…………………………………..

Zadeira
0

God eftermiddag. Jag skulle jobbat idag men kunde inte röra mig i morse, kroppen kändes tung som bly. Blev att jag fick låna grannens mopsar och hundmysa ett par timmar i soffan istället. Nu är jag lite piggare.

Fick också veta att Sinus "min" hunds ägare väntar barn till sommaren.