Godmorgon 2 jan
Godmorgon onsdag
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Fy vilket väder vi har och värre ska det bli. Blåser så huset skakar. Får se hur jag löser dagen. Är inte i skogen. Ska försöka gå till en äng. Om det går
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
God morgon
Ja fyyy vad det blåser. Ska snart ge mej i väg till arbetet….om man kommer fram.
Kvällen igår betod av att leta efter bortsprungen hund här i stan. En bekant som bor en gata ner. Vi körde omkring i 3 timmar och jag såg den en gång men fick ej tag i henne.
Nu hade folk sett henne i natt så jag hoppas att hunden är infångad eller fångas in under morgonen.
Men fy. Vilken mardröm
…………………………………..
God eftermiddag. Jag skulle jobbat idag men kunde inte röra mig i morse, kroppen kändes tung som bly. Blev att jag fick låna grannens mopsar och hundmysa ett par timmar i soffan istället. Nu är jag lite piggare.
Fick också veta att Sinus "min" hunds ägare väntar barn till sommaren.