Godmorgon 31 dec
Godmorgon måndag
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Nyårsafton. Ska ni göra något speciellt? Här blir det korvgrillning över öppen eld och skåla in det nya året vid strandkanten. Sen delar sällskapet upp sig o åker hem till sitt. På kvällen blir det 3rätters. Se om jag löser det 🙈 Imorgon dax att åka hem
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
God morgon!
Jag och pojkvännen ska sitta hemma hos honom, äta en helt vanlig middag och se film till tolvslaget då jag tvingar honom att gå ut och titta på fyrverkerierna. Är helt nöjd med det.
Vi hår o lägger oss dom vanligt. Här ute vid stugan är det becksvart o förbud av fyrverkerier. Sist de sköt här ute skenade kossorna som går här.
…………………………………..
Åh vad mysigt det låter! Önskar er ett fantastiskt 2019. Här blir det innemys med förkylda barn. Mannen fixar trerätters till middag och så skålar vi i pommac. Ute snöar det för fullt. Ont i kroppen och trött efter en natt med dålig sömn.
Åh snö. Bara lerigt o tråkigt här. Inte ens sol
…………………………………..