Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 400 ggr
flocken
0

Godmorgon 4 okt

Godmorgon torsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Det är roligt när man vaknar och är helt slutkörd innan man ens tagit sig ur sängen… Igår slet jag som ett djur. 8 stora hundar, 2 st stressiga. 1 som vägrade hålla sams med en av de mindre. Men alla gick hem trötta och inga skador. Men det är så roligt att det ser så enkelt ut när vi kommer gåendes med en flock hundar. Det är mkt arbete bakom.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Zadeira
0

Fortfarande sjuk. Haft en hostig, snörvlig dag men ändå behövt fixa lite ärenden. Nu är det äntligen hem till soffan.

flocken
0

Vaknade förkyld. Får ställa in massagen imorgon. Vi har kalas på lördag. Hoppas jag håller mig såhär

…………………………………..

Zadeira
0

#3 Det är verkligen förkylningstider nu! Alla verkar vara mer eller mindre förkylda nu!

Flyingfaun
0

Trött, ledsen och slutkörd. Gråter av minsta lilla. Ansträngt på jobbet och hemma. En vecka som varit fullspäckad. Utvecklingssamtal, aktiviteter, besök, födelsedagsfix. ADHD utmaningar. Behöver vila och få återhämtning. Efter en arbetsdag tjat om läxor och andra måsten. Ingen egen tid.