Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 362 ggr
Flyingfaun
0

Semester med fibro

Vad har ni för semesterplaner? Hur anpassar ni semestern med fibro? En intensiv men lärorik/händelserik vinter/vår har gjort att vi inte hunnit planera något speciellt. Brukar åka utomlands men med hundvalp och nytillkommen diagnos mikroskopisk kolit är det inte aktuellt. Vill bara sova mycket och ta dagen som den kommer vilket rimmar dåligt med dotterns ADHD som kräver aktivering och planering. Idag kom barnens kusiner vid 11. Mys med minsta kusinen på 1.5 år som sov middag bredvid mig i tre timmar, lite utelek, handling och matlagning, middag med barnens kusiner, svägerska, mannens bästa kompis och dotter, därefter promenad och basket (sätta straffar). Sonen, mannen och sonens gudfar har tittat på film och en kusin och kompis har lekt och sover över inne hos dottern. Älskar när rummen fylls av glädje, skratt och gemenskap. Fibron älskar det inte lika mycket och jag är trött, har huvudvärk och värkande fötter. Vila på sängen med hundvalp och missbrukar treo. Imorgon väntar utflykt med familjen.

flocken
0

Jag o min man har 2 gemensamma veckor. Har 4 v som allt. Min första vecka flyttar vi ut till stugan ute på en stor ö. Mannen tar båten till jobbet. Andra veckan blir det Öland några omgångar. Först en föreställning med bamse världens starkaste Björn. Senare den veckan konsert, G.E.S Gick förra året oxå. Ska tatuera mig den veckan oxå. Vi åker aldrig iväg långt då jag inte kan lämna hunden. Han har posttraumatisk stress så är nog rätt överbeskyddande

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering