Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 397 ggr
flocken
0

Godmorgon 13 juni

Godmorgon onsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Det märks att alla behöver semester/ lov. Man är trött, lättretlig. Xtra ont i kroppen. Även hundarna är trötta.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Zadeira
0

#1 När har du semester? Jag har egentligen hela juli, men fick en extra vecka nästa vecka eftersom jag ska vara valpvakt. 😃Chefens enda krav var att vi kom in om och hälsade på henne om vi hade vägarna förbi jobbet :)

flocken
0

Från v28 o 4 v fram. Kommer bli så skönt. Har nu jobbat i 9 dagar i sträck o inte ledig förrän sista helgen innan semestern. Tror det är typ 25 dagar utan att vara ledig. Övernattningar

…………………………………..

Zadeira
0

Ta hand om dig och jobba inte dig själv dålig bara!

flocken
0

Skulle jag vilja hade jag kunnat jobba hela sommaren. Sagt nej till mkt. Tar även ingen övertid av dagishundarna. I em åka o hämta hö.

…………………………………..