Godmorgon 11 juni
Godmorgon måndag 🌧
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ja det regnar. Vaknade i natt o undrade vad som lät. Regn. Men har sån huvudvärk. Typiskt vid väderomslag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Här har regnat under natten också men nu är det uppehåll.
Luktar väldigt grönt och fräscht ute nu.👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Regn behövs o mkt. Snustorrt ute
…………………………………..
#1 Vad skönt att ni fått lite regn, även om det påverkar fibron med väderbyten. Här har vi det molning men regnet vägrar ihärdigt falla.
Jag fick ta ledigt idag från jobb pga min brännskada, så idag har jag mest sovit och försökt kurera mig. Det sägs att värsta tiden börjar nu, nu har skadan nått sin fulla potential (brännskador tar ju ett par dagar innan den verkligen är färdigutvecklad) och ska börja läka.
Tack och lov är det inte fören till helgen som hundvalpen kommer och ska bo här i 10 dagar. Ser inte fram emot att promenera med den. Tack och lov är den ju så liten att den mest behöver vara ute och spatsera, inte motionera ordentligt.