Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 521 ggr
flocken
0

Godmorgon 10 juni

Godmorgon söndag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

God förmiddag Slö morgon. Blev för mkt av det goda igår så idag blir det lugnt. Varmt idag oxå. Så länge man slipper göra något är det ok.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Zadeira
0

God middag. Har haft en helvetisk natt med mitt brännskadade lår. Vaknade efter ca 4 timmars sömn av att fler blåsor dykt upp och börjat spricka pga plåstertejpen som måste irriterat, så smärtan var olidlig och jag kunde inte somna om fören vid 7 i morse. Jäklar alltså, spillde nykokt vatten över låret och det har blivit riktigt illa. Började som ett ca 35 cm långt och 3 cm brett område, nu har det dykt upp blåsor även typ på ett handflate-stort område bredvid det… Idag bör det dock vända och bli bättre, eller i alla fall inte dyka upp fler blåsor och sår.

Min kompis som jobbar på akuten normalt har kollat på det, och hon säger att det inte finns mycket att göra mer än hålla rent, försöka inte skava och hålla fuktat med tex aloe vera/kokosolja, så det är som det ser ut nu inte någon ide att åka till läkaren  sa min "akuten-jobbande" kompis.

flocken
0

#2 åh fy. Låter hemskt. Hoppas det blir bättre fort

…………………………………..

Zadeira
0

#3 Tack! 🌺