Hur mår ni i värmen?
Själv tillhör jag tyvärr inte de som mår bättre när termometern visar över 25 grader.
Det är samma med mig. När det är så här varmt sover jag mycket mer än jag vill göra. Samtidigt skulle det kännas skönt att "ta siesta" ett par månader, tills höstsvalkan kommer… 🤔. Och inte blir det bättre av att det just varit fullmåne… 😡
Nu är det alldeles för varmt. Igår +27. Får ont i hela kroppen. Vill bara ligga ner o sova. O min psoriasis i hårbotten blir värre .
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag brukade bli bättre på sommaren förut, men nu detta året verkar värmen ta extra på mig. Inte så att jag har så mycket mer smärta (där är vintern värst) utan mer att jag absolut har noll ork och behöver sova extremt mycket. Vid 14-tiden börjar solen steka in genom mina fönster och står rakt på utan möjlighet för mig att göra korsdrag, och det är ofta tempen mäter över 31 grader här trots nerdragna gardiner. Det tar otroligt mycket på min ork och energi, även om smärtan känns under kontroll.
Puhhh
… nu har vi 28 grader inomhus här, och 14 grader utomhus. Det är nästan så vi sover på balkongen i natt…