Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 974 ggr
flocken
0

Godmorgon 7 maj

Morrn

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Väntar på att medicinen ska börja verka. Ska bli en riktig fin dag. Sommaren är på g

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Zadeira
0

God eftermiddag.

Varit på arbetsträningen idag och måste säga att jag har fått världens bästa chef. Det känns så bra. Sen har jag varit ute och fått lite färg. Nu ligger jag i soffan med jobbigt värkande ben.

flocken
0

#2 vad härligt att det går så bra ☺

…………………………………..

Zadeira
0

#3 Ja det känns jättebra. Hon är sådär superförstående och ser verkligen till att mina förutsättningar för att det här ska funka är på topp.

Dessutom gav hon mig en vecka ledigt bara för att jag ska vara valpvakt till en kompis under 10 dagar. Jag frågade om jag kunde jobba in de dagarna veckan före och efter, men hon tyckte att det är ju midsommarveckan så det är klart jag ska vara ledig. Jag jobbar ju i och för sig bara två dagar i veckan, men hon tyckte att de dagarna ska jag ha ledigt. Men hon ville gärna att vi kom och hälsade på så hon kunde få valp-kela. 😃