Har så ont!
Nu tänker jag gnälla riktigt ordentligt
Har så ont i ländryggen, känns som ryggskott. Skulle lägga in lite grejer på golvet i baksätet på bilen igår och när jag sträckte mej in för att göra det så small det till i ryggen. Det hade väl inte varit så illa om jag hade kunnat gå hemma å va sjukskriven men nu är det ju så att jag måste jobba. Jobbar som timvikarie på skolan och jag vill ju inte tacka nej när jag blir erbjuden jobb för jag är rädd att dom tar in nån annan och så får jag inte lika mkt jobb framöver. Men det är inte det värsta, på lördag ska jag vara brudtärna på min barndomsväns bröllop å då är det inte så kul om jag knappt kan röra mej. Då vill jag ju kunna festa å ha kul men som läget är nu så får jag nog festa på Citodon. Så jävla typiskt att det skulle hända just nu, jag hoppas verkligen att det går över men det känns inte så bra. Har massor som måste göras innan bröllopet också, jag måste; ordna en lek, skriva tal, träna med brudparet i kyrkan, hjälpa till och duka festlokalen, sätta ihop ett album med bilder från möhippan, kolla efter skor mm mm känns som det aldrig tar slut. Dessutom har man ju alla sina vanliga måsten och åtaganden, städa,tvätta, ta hand om hunden, jobba mm. Har jobbat idag och sen var jag tvungen å åka 7mil för å komma till ikea och köpa bröllopspresent. Har ätit Citodon hela dagen å ändå känns det i ryggen, vågar inte ens tänka på hur det skulle kännas utan citodon. Förlåt för mitt långa klaginlägg men nu är allt verkligen trist. Kan nån peppa mej så att jag orkar den här veckan?

för det första så kan jag visst peppa dig: men du måste inse att dina föresatser, efter vad som har hänt dig nu, är litet för krävande.