Värken ska alltid förstöra
Att man aldrig ska få ha en härlig kväll utan att värken ska förstöra allt.. Allt var perfekt igår. Tills jag tog disken. Då kändes det som någon slängde ner mig i en avgrund & skrattade åt mig " överlever du Detta?" Även kläderna gjorde ont & gör fortfarande Får så dåligt samvete att detta alltid ska sabba allt..
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Samma här. Blir så ledsen och matt.
Dåligt samvete ska du inte ha för att du har ont!
Men jag känner igen mig … Man mår bra och får undan en del och sedan kraschar kroppen. Det är som att jag aldrig lär mig att även de bra dagarna kan bli dåliga om jag gör för mycket. Försöker att göra lite varje dag så inte det blir övermäktigt men, ändå kan det bli sådana där ryck, där jag ska göra lite till och så lite till och så lite till och sedan är det kört…
Jag vet att man inte ska ha dåligt samvete för det är inget man kan göra något åt. Men ändå… det känns som hela livet raseras. Jag har lärt mig att hantera smärtan men när det kommer så plötsligt & så extremt. Nu är det 4 dagar jobb sen 4 dagar ledigt. Skönt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering