Denna förlamande trötthet
Ni känner säkert igen detta. Denna trötthet. Man är helt matt i hela kroppen. Allt Man gör är ansträngande. Man sover & sover & är ändå lika trött. Sover ca 8 timmar/ natt & ibland 2 timmar på dagen. Mina händer svullnar & är helt orkeslös. Hoppas det släpper snart så man får känna sig levande igen
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Skickar en liten 🤗!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Känner igen mig. Är helt slut om jag varit och handlat eller varit till tandläkare/läkare så jag måste få sova en stund.
Det är fruktansvärt jobbigt att vara trött jämt, fast man sovit.
#2 o det är ju inte en trötthet som släpper av sömn. Jag blir helt orkeslös. O samtidigt som man är en zombie ska allt skötas.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Alltid mer eller mindre trött och kraftlös. Känner mig utmattad och vaknar tröttare än när jag la mig. Trött och snurrig på morgonen. Kommer inte ihåg när jag senast kände mig utvilad.
Jag kan ta värken. Men att alltid vara så trött..
…………………………………..