Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 531 ggr
flocken
0

Godmorgon 20 mars

Godmorgon tisdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1

Godmorgon Trött som vanligt. Men sovit bra. Kroppen är öm. Hoppas det känns bättre under dagen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Soligajag1
0

Godmorgon ! 🙂 
 #1     Skönt för dig att du sovit bra!  Hoppas din kropp känns bättre under dagen ! Min kommer att ha en tuff dag idag , , får springa och böja sig i omgångar!! 😃 

Första dagen på veckan är tuffast ( vi har stängt på Måndagar så Tisdag är våpran första dag på veckan) 🙂 Jobbar på en Restaurang , , då allt ska förberedas på morgonen , mackor , sallad -4 olika  som lax, kyckling , falafel och Ceasar.  sedan alla kakor och bullar.

HH 🙂

flocken
1

#2 Det måste vara ett väldigt roligt jobb du har men tröttande.

…………………………………..

Soligajag1
0

#3 Jo , tack ´, det är skoj!!  🙂 Vi är 3 st som jobbar men idag åker en av killarna och handlar med , så då är jag själv på morgonen , nästa kommer kl 10. 

Men det går, jag tar en paus när han kommer. 🙂 

Annars är det full rulle , , sen är det lunch vid ca 11-12 -14. men vi har mat hela dagen till 17.00 då vi stänger ( jag brukar stänga igen vid ca 16:45 så jag hionner städa och plocka undan, mycket ska plastas in för nästa dag så det inte torkar . )

HH 🙂