Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 299 ggr
flocken
0

Godmorgon 17 mars

Lördag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1

Åh vad härligt när mannen kom hem igår. Nu känner jag mig hel igen. Nu tar vi helgen som den kommer. Bara njuta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Soligajag1
0

Godmorgon ! 

Lördag morgon , jag ska jobba sen , börjar kl 11.00 idag .  

#1  Njut av Lördagen med din man ! 🙂

HH 🙂

Zadeira
0

Igår kväll skedde ett mord i grannhuset! Den döda låg nedanför balkongen, kastad/ramlat från tredje våningen. En man greps kort därefter, men hela kvällen var här fullt av poliser, tekniker osv. Jag må vara lite morbid, men tyckte det var fruktansvärt spännande.

flocken
0

#3 Men fy så obehagligt. Jag mår så dåligt utav sånt. För bara någon vecka eller två sedan var det ett mord i grannkommunen. Gärningsmannen är en helt normal familje far med bra jobb & tävlar högt inom sin sport. Vad som hänt får vi nog aldrig veta. Men när man vet vem det är mår man psykiskt dåligt.

…………………………………..

Zadeira
0

#4 Här ryktas det om att det var en knarkare som dödade sin bror.

flocken
0

#5 Man vet aldrig hur de är i psyket. De jag känt som knarkat har varit stabila. Men så fick jag aldrig se deras utbrott. Men läskigt ändå. …….. Solen skiner & snart ut & gå.

…………………………………..

Zadeira
0

#6 Nej precis, det kan ju vara så att han fick nån flipp och det slog slint.

Här snöar det horisontellt med full styrka, men det lägger sig knappt.