Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: godmorgon-hörnan
LĂ€st 701 ggr
flocken
1

Godmorgon 16 mars

Fredag 🎈

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1

Fryst hela natten samt haft maghaveri. Denna IBS mage kan man slÀnga i soptunnan. Fortfarande öm och uppblÄst

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Soligajag1
0

Gomorron 😀 Ojoj, , vad jobbigt för dig, Hoppas du piggar pĂ„ dig under dagen , Krya pĂ„ dig! 😀đŸŒșđŸ€—

HH đŸ™‚

flocken
1

#2 Tack. Fortfarande trött och matt. 

. -4 & blĂ„ser. Även snöat lite under natten. IkvĂ€ll kommer Ă€ntligen mannen hem efter varit borta sen tisdags.

..

[Mia-45]
1

Morrn pÄ er.

Usch för IBS-mage. 
Jag fick sjĂ€lv springa pĂ„ toa inatt. Trodde toastolen skulle gĂ„ sönder. đŸ˜ź
Var det isterbanden jag Ät i gÄr kanske ???

Skönt med fredag. Ska verkligen bli gutt med lite helg nu.

Soligajag1
0

Ojojoj, ,  Stackars er , #3 , #4   Fredag o allt đŸ™‚ 

Jag Ă€r ju inte ledig imorn.  Men Önskar er en mycket trevlig helg och 

hoppas magvĂ€rken gĂ„r över !! 

Jag ska njuta med ett Glas Rött ikvĂ€ll , đŸ™‚ Det kan man vĂ€l ta nĂ€r man börjar kl 11.00 imorn Lördag . Hur kallt har ni hos er ?? HĂ€r ör det -11 grader , solen skiner.

HH đŸ™‚

flocken
1

-3,4 i skrivandets stund. Men dÄ jag bor minuter frÄn havet blir det iskallt. O framförallt nÀr det blÄser som nu.

..

[Mia-45]
0

HĂ€r Ă€r det konstigt vĂ€der. Ena stunden skiner solen
sen nĂ€sta har vi snökanon. 

Idag fick vi ringa Farbror BlĂ„ pĂ„ jobbet. Blev hotade nĂ€r en patient inte fick ut narkotikaklassad medicin. 
Vi tjejer fick ta hand om det medans den manliga lĂ€karen lĂ„ste in sej pĂ„ rummet. Fegis!😜
Sista gÄngen patienten kom in fick jag ut han. Och hoppas pÄ att han aldrig visar sej igen.