Godmorgon 16 mars
Fredag đ
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Fryst hela natten samt haft maghaveri. Denna IBS mage kan man slÀnga i soptunnan. Fortfarande öm och uppblÄst
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Gomorron đ Ojoj, , vad jobbigt för dig, Hoppas du piggar pĂ„ dig under dagen , Krya pĂ„ dig! đđșđ€
HH đ
#2 Tack. Fortfarande trött och matt. âŠâŠâŠ. -4 & blĂ„ser. Ăven snöat lite under natten. IkvĂ€ll kommer Ă€ntligen mannen hem efter varit borta sen tisdags.
Morrn pÄ er.
Usch för IBS-mage.
Jag fick sjĂ€lv springa pĂ„ toa inatt. Trodde toastolen skulle gĂ„ sönder. đź
Var det isterbanden jag Ät i gÄr kanske ???
Skönt med fredag. Ska verkligen bli gutt med lite helg nu.
Ojojoj, , Stackars er , #3 , #4 Fredag o allt đ
Jag Ă€r ju inte ledig imorn. Men Ănskar er en mycket trevlig helg och
hoppas magvÀrken gÄr över !!
Jag ska njuta med ett Glas Rött ikvĂ€ll , đ Det kan man vĂ€l ta nĂ€r man börjar kl 11.00 imorn Lördag . Hur kallt har ni hos er ?? HĂ€r ör det -11 grader , solen skiner.
HH đ
-3,4 i skrivandets stund. Men dÄ jag bor minuter frÄn havet blir det iskallt. O framförallt nÀr det blÄser som nu.
HĂ€r Ă€r det konstigt vĂ€der. Ena stunden skiner solenâŠsen nĂ€sta har vi snökanon.
Idag fick vi ringa Farbror BlÄ pÄ jobbet. Blev hotade nÀr en patient inte fick ut narkotikaklassad medicin.
Vi tjejer fick ta hand om det medans den manliga lĂ€karen lĂ„ste in sej pĂ„ rummet. Fegis!đ
Sista gÄngen patienten kom in fick jag ut han. Och hoppas pÄ att han aldrig visar sej igen.