Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 429 ggr
flocken
0

Godmorgon 13 mars

Godmorgon tisdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Åh vad det regnade i natt. Våren är på g. Idag åker mannen på utb. Se om flyget går Kalmar- Stockholm. Igår var det inställt pga dimma.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Mia-45]
0

God morgon

Hur mår du nu flocken efter vurpan du gjorde?
Här är det väl ganska ok. 
Men trött….trött…
Kaos på jobbet. Dåligt med personal och en som tror hon är chef. 

Längtar till Påsken då man kan få fyra dagar ledigt.

flocken
0

#2 Det är inte bra. Har pratat med läkaren o de misstänker en spricka i svanskotan. Men avböjde röntgen då det är sak samma. Det är bara att undvika belastning. Man gör inget åt det. Svårt att sitta, ligga, böja mig osv. Tråkigt när det finns personer som " tar över ". Ja påsken. Lite ledigt o ut till stugan

…………………………………..

Flyingfaun
0

Längtar också till påsk och vår och få vara lite ledig samtidigt är jag tacksam och glad att ha ett arbete. Vardag är lyx. Imorgon väntar adhd utbildning på eftermiddagen.

flocken
0

#4 Så sant. Vardag är lyx & lyx att ha ett arbete.

…………………………………..

[Mia-45]
0

Åhhh flocken..

Försök att ta det lite lugnt nu då. Om du kan med alla hundar som ska rastas. 
Kram på dej. 🌺

flocken
0

Tack Mia . Jag har väldigt lätt för att då sprickor. Vet inte om det beror på min bechterews. I somras var det armbågen. Värktabletter och sitta/ ligga på sidan. Sitta rakt upp och ner går inte.

…………………………………..