Godmorgon 7 mars
Godmorgon onsdag
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon Matt, mörbultad och gråtfärdig. F*n att jag skulle ramla igår. Jag är van att ha ont. Men detta…. ord räcker inte.. tårarna bara rinner
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Usch flocken, låter hemskt. Jag höll också på att dra en rejäl vurpa här, men räddade mig med blotta förskräckelsen. Lider med dig!
Idag ska jag hälsa på grannen vars mops jag ska börja passa på dagarna när jag inte arbetstränar. Vi har ju träffats förr och Sinus och Doris är redan kompisar sedan tidigare så det är bara att vi ska prata om det praktiska.
Vad tråkigt! Hoppas att du snart blir bättre, krya på dig! ❤🌻
Har avbokat de hundar som bara går för den sociala biten. Men tog faktiskt några steg idag som inte gjorde mig illamående. Lyckades duscha. Känner mig nästan febrig. Men är kanske så efter en sån här smäll. #2 åh mops ❤
…………………………………..
#2 Det är väl inte otänktbart att kroppen tog så mycket styrk att immunförsvaret sjönk och du nu känner dig febrig. Brukar själv när jag har mycket smärta känna mig febrig.
Mopsen känns så himla annorlunda mot "min" cocker spaniel, men det är väl så med nya hundar också att de verkar så annorlunda mot det man är van vid. Det är ju faktiskt ganska olika raser.
#5 Känner en mops. Så mysig. Men fäller mkt. Har en fransk bulldog på dagis. Hon har charmat mig totalt. Har kunnat röra mig lite lättare nu ikväll. Hoppas det släpper snart
…………………………………..