Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: godmorgon-hörnan
LĂ€st 277 ggr
flocken
1

Godmorgon 3 mars

Lördag đŸŒč

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1

Åh sĂ„ skönt med helg. Idag ska barnen vara hos farmor och farfar nĂ„gra timmar. DĂ„ ska vi ut & gĂ„ tillsammans. Det hĂ€nder inte ofta. Sen tĂ€nkte vi ta en lunch ute.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Soligajag1
0

#1 Ja, mysigt med helg, Godmorgon đŸ™‚ 

Om man har ett sĂ„dant jobb som gör att man Ă€r ledig helg. 

Jag jobbar inom restaurang branchen o dĂ„ jobbar jag helg, oftast . 

Va mysigt det lĂ„ter med att gĂ„ ut och gĂ„ tillsammans . đŸ™‚

HH đŸ™‚

flocken
1

#2 Även jag kan jobba helg om nĂ„gon behöver mig. Hösten Ă€r oftast högsĂ€song för pensionat. Förra hösten var jag ledig 4 dagar pĂ„ 8 veckor.

..

Soligajag1
0

#3  Herre jisses , hur orkade du jobba sĂ„ ?? blir du inte trött ?  

Jag sover och sover dĂ„ jag Ă€r ledig , inte kul. Idag ska jag Ă„ka till min pappa efter nĂ„gra timmars jobb , sen hem , kanske gĂ„ till en vĂ€ninna pĂ„ ett glas Rött đŸ™‚ 

Kram đŸ€—

HH đŸ™‚

flocken
1

#4 jag Ă€lskar mitt jobb â˜ș Dagis kan vara jobbigt med alla hundar men nĂ€r man sen fortsĂ€tter med pensionat nĂ€r dagishundarna gĂ„tt hem sĂ„ blir det verkligen ingen vila.

..

Flyingfaun
0

Vaknade 11.30 totalt slut, grÄter av utmattning och huvudvÀrk. BrÄk och tjafs med ledsen och trött dotter som inte vill nÄgot. Kramar och prat fÄr henne pÄ bÀttre humör. DÄligt samvete över att hon tar sÄdan tid och energi och att sonen hamnar i skuggan av hennes beteende. Han sÀger att det inte gör nÄgot, att jag Àr den bÀsta mamman. Barnen fÄr Äka med mannen och Àta lunch ute. Jag myser och vilar med hundvalp efter kort promenad/rastning Ledsen och besviken. Ville hitta pÄ nÄgot kul med familjen men orkar inte efter en veckas sportlov. Stressad över stÀdning och en andra kur mot springmask. Undrar hur jag ska orka jobba pÄ mÄndag.