Godmorgon 2 mars
Äntligen fredag
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Den här helgen är efterlängtad. Oftast försvinner veckorna men denna har inte gått lika fort.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Godmorgon. Jag hade fredag igår så det känns jobbigt idag. Ännu en dag till tills mitt "kalas". Tycker om att få presenter men också att ge.
Bästaste hälsningar. 
Grattis RosaYlva🌺
Här ska jag se om jag kommer til jobbet idag. Vägrar skotta heeela garageuppfarten. Men jag tror jag ska kunna gasa ut med min Volvo….hahaha
#2 jag tycker inte om kalas. Har svårt med det sociala. #3 snöar något kopiöst här. Behöver inte ha bilen. Men måste ut med hundarna sen
…………………………………..
#3 Tack så mycket.
#4 Tycker inte om det så mycket jah heller så jag har bara 5 gäster, det får räcka.😃
Bästaste hälsningar. 
#5 Vi brukar ha 20-35 gäster. Oftast mer när vi firar mig då vi bjuder min faster & kusiner.
…………………………………..
Okej. Ja då förstår jag.
Bästaste hälsningar. 
Idag har jag bara tvättat & tvättat. Fått en allergisk reaktion mot sköljmedlet. Ser ut som en prickig korv. Har alltid haft gula sköljmedel. Köpte blått sist. Så ny äter jag alllergimedicin.
…………………………………..