Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 352 ggr
flocken
0

Godmorgon 26 feb

Måndag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Typ insnöade. Säkert kommit 30-40 cm I natt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Mia-45]
0

God morgon

Blä för mer snö. 
Ska in till Kalmar snart i Tingsrätten. Hyresvärden har hittat på en hyresskuld som inte finns pga jag bestred hyreshöjningen han ville ha 2017. 
Han har gått helt fel väg och dessutom gäller inte en Indexklausul på hyreslägenheter. 
Så blä för den idioten.

Zadeira
0

Jag är såååå avundsjuk på er som har snö. Här har vi inte sett mer än en dags snö denna vintern.

[Mia-45]
0

Det var kaos i Kalmar idag. Snöade så vi såg inte 2 m framför bilen. Livsfarligt.

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag är väl en utav de få som älskar snön. Bad mannen handla ordentligt så nu löser jag mat för flera dagar. Satt ute i trädgården med hundarna o var så nära att göra varm O'boy o ta med ut. #3 Det är så härligt här just nu. Vi har hjälpt grannarna med snön. En änka o några i 90 års åldern. Måste hjälpas åt. Vi lånade grannens snöslunga. #4 Hur gick det med allt idag?

…………………………………..

[Mia-45]
0

Det gick bra. 
Hyresvärden fick INTE det han ville alls. Är det så enligt lag med vissa saker så är även han tvungen att följa de. Men han tror ju han står över lagen och kan göra som han tycker. 
Han själv gick back med säkert en 6000-7000 kr på dettta. Kan han gått ha.