Godmorgon 18 feb
Godmorgon đ·đ·
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Var en rÀtt kaotisk em hÀr igÄr. Diskmaskinen gick sönder sÄ mannen & hans bror fick Äka till Kalmar o köpa en ny. Barnen brÄkade jÀrnet o slutade med en stukad fot pÄ yngsta sonen Min Dexter med posttraumatisk stress mÄdde jÀtte dÄligt & krÀktes flera gÄnger. Han Àr superkÀnslig för Àndringar & nÀr det Àr brÄkigt. Nu kokar jag ris & fisk. Blir skonkost.
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
God morgon
Men jösses. Jag hoppas att det blir en bĂ€ttre dag för er idag. đș
HÀr blir det nog lugnt idag. TvÀttar lite bara och ska vÀl gÄ i genom frysen och planera inför veckans mat.
Godmorgon đ #1 Men oj dĂ„ , vilken dag du haft! Hoppas det blev lugnt sen đđčđșđ» Idag Ă€r det Söndag , jag jobbar , ska baka bröd till ett stort SĂ€llskap imorn , 95 personer ! FĂ„r se om jag hinner med bullar ! Ha en fin dag alla ! Kram đâ€ïžđș
HH đ
Jag & mannen somnade inte förrÀn efter 23 igÄr. Men sov till 7.30. Vi Àr trötta och mÀtta. Men skönt att det Àr söndag. Blir inne pyssel idag. Lite tvÀtt o ta hand om sin & hund #3 Men oj. MÄste ju ta flera timmar att baka till sÄ mÄnga