Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: godmorgon-hörnan
LĂ€st 318 ggr
flocken
1

Godmorgon 18 feb

Godmorgon đŸŒ·đŸŒ·

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1

Var en rÀtt kaotisk em hÀr igÄr. Diskmaskinen gick sönder sÄ mannen & hans bror fick Äka till Kalmar o köpa en ny. Barnen brÄkade jÀrnet o slutade med en stukad fot pÄ yngsta sonen Min Dexter med posttraumatisk stress mÄdde jÀtte dÄligt & krÀktes flera gÄnger. Han Àr superkÀnslig för Àndringar & nÀr det Àr brÄkigt. Nu kokar jag ris & fisk. Blir skonkost.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Mia-45]
1

God morgon

Men jösses. Jag hoppas att det blir en bĂ€ttre dag för er idag. đŸŒș
HÀr blir det nog lugnt idag. TvÀttar lite bara och ska vÀl gÄ i genom frysen och planera inför veckans mat.

Soligajag1
0

Godmorgon 😀 #1 Men oj dĂ„ , vilken dag du haft! Hoppas det blev lugnt sen 😀đŸŒčđŸŒșđŸ˜» Idag Ă€r det Söndag , jag jobbar , ska baka bröd till ett stort SĂ€llskap imorn , 95 personer ! FĂ„r se om jag hinner med bullar ! Ha en fin dag alla ! Kram đŸ˜€â€ïžđŸŒș

HH đŸ™‚

flocken
1

Jag & mannen somnade inte förrÀn efter 23 igÄr. Men sov till 7.30. Vi Àr trötta och mÀtta. Men skönt att det Àr söndag. Blir inne pyssel idag. Lite tvÀtt o ta hand om sin & hund #3 Men oj. MÄste ju ta flera timmar att baka till sÄ mÄnga

..