Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 345 ggr
flocken
0

Godmorgon 6 feb

Godmorgon tisdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Godmorgon. Sovit ok till kl 04. Sen började hostan igen. Nu har jag äntligen hittat en fortsättnings utb. Jag ska bli beteende coach med fokus på problem hundar. Men vi får vänta & spara pengar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Mia-45]
0

God morgon flocken och alla andra. 

Fy bövlen vad jobbigt. Jag hoppas du snart blir bättre.

Låter intressant det där med din utb. 
Nu ska jag snart till jobb. Vill inte gå ut…Kallt….men det är ju vinter…😃

flocken
0

#2 Vi hade -11 när jag gick upp 04.30. På med kläder & gå ut. Börjar bli mätt på att aldrig vara helt frisk. Hostan är blä.

…………………………………..

Zadeira
0

God eftermiddag.

Idag har jag varit och kollat på arbetsplatsen jag ska arbetsträna på. Blir till en början 2 timmar 2 dagar i veckan, sen får vi se om det funkar och kan utökas. Jag ska vara i arkiven på ett museum och packa om mappar med brev, bygga lådor till förvaring och annat arkivarbete med databank osv. Spännande att vara bakom kulisserna, även om just konst inte alls är av intresse för mig egentligen.

flocken
0

#4 låter intressant. Konst intresserar mig inte men äldre ting. Du skulle ha bott här & varit hos mig. Behöver lite extra hjälp

…………………………………..

Zadeira
0

#5 Nej som sagt konst känns inte intressant, men själva jobbet bakom ett museum tycker jag verkar lite kul, att liksom få se "behind the scenes". Nu är detta museumet under universitetet, så det ingår en hel del arkiv från ända bak till 30-talet när museumet blev till. Jag tycker det är spännande att allt, ändå från simpla brev mellan museumet och konstnärer finns bevarat ända därifrån och sånt ser man ju inte som besökare.

Det är ju typiskt att jag bor långt bort i detta fallet. Jag älskar ju hundar, hade mer än gärna hjälpt dig på dagarna.