Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 326 ggr
flocken
0

Godmorgon 27 jan

Godmorgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Godmorgon Var så trött igår. Somnade strax efter 21. Får se vad som händer i helgen. Ev Kalmar. Äldsta sonen behöver nya jeans

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Mia-45]
0

God morgon

Ja här vart jag med trött…gick och la mej halv nio…ahahah.😴
Mamma och jag ska med nog till Kalmar idag. Ikea och sen hälsa på min syster som ligger inlagd. 

Jag vart hos min läkare igår. För högt blodtryck (155/95) så jag fick Losartan nu. 
Hade med för många vita blodkroppar och ett förhöjt LD som tyder på någon inflammation i kroppen.

flocken
0

Var bor du Mia? Om man får fråga? Bor mellan Oskarshamn - Kalmar

…………………………………..

[Mia-45]
0

Jag bor i Nybro.

flocken
0

Då bör vi rätt nära varandra. Mönsterås här

…………………………………..

[Mia-45]
0

Ja jag tog mej friheten att kolla vad du bodde. När du skrev att ni skulle till Kalmar idag. 😃
Nu har iallafall mamma och jag vart på IKEA och köpt gardiner och stänger till mitt jobb. 
Syrran fick åka hem så vi hann aldrig in till henne. Men tänkte jag åker hem till henne i morrn med en blomsterkvast.

flocken
0

Vi tog eko, hansa & McDonalds med barnen

…………………………………..