Godmorgon 20 jan
Godmorgon lördag
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Förkyld och dassig idag. Sovit över 10 timmar. Bortbjudna ikväll. Men just nu är det inte så lockande. Behöver även städa kaninburar. Suck
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
God morgon.
Överlevde trippen till Ullared igår men det var fan med nöd och näppe. Sista timmen var ett helvete och jag satt mest som ett fån och väntade, för jag kunde knappt gå längre. Idag blir jag lidande, sov till 5 innan smärtan väckte mig och den är redan nu på topp. Mina smärtstillande är givetvis slut (trodde jag hade ett rör treo comp till men tydligen hade jag lämnat det hos pojkvännen förra helgen). Så fort apoteket öppnar ska pappa skjutsa mig, sen blir det soffliggande resten av dagen.
#2 Jag är imponerad att du bara gör det. Tacka vet jag sitta hemma & beställa. Hoppas värken inte sitter i alltför länge.
…………………………………..
#3 Normalt är jag också sån, klicka hem saker istället för att aktivt ge mig ut bland folk. Men vi är ett gäng kompisar som åker en gång om året och det har liksom blivit en kul grej kring det hela så även om själva delen inne i butiken är både pest och kolera är det liksom en kul sak vi gör ihop.
Får jag bara mina smärtstillande och vila hela helgen så är jag nog tillbaka på banan redan på måndag.
Just nu är det lite som denna bilden (länkar pga copyright): http://themighty.com/wp-content/uploads/2015/12/sososoalive.jpg
#4 det låter ju riktigt roligt när det är en kompis grej. Jag är så simpel så vi brukar vara ha en grillkväll och till julen pyssel dag med barnen. Det är väl det värsta med dessa sjukdomar. Jag drar mig för att åka iväg då jag vet hur dålig jag blir dagarna efter
…………………………………..