Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 326 ggr
flocken
0

Godmorgon 10 jan

Godmorgon onsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Så trött, medvetslös. O ont i kroppen. Typiskt när mina rutiner ändras. Sen mår jag dåligt i flera dagar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Leifsdotra]
0

Godmorgon!

Lite samma här, vaknade med ont i huvudet och nacken idag. Samtidigt kan det bero på att jag jobbade hemifrån igår och kanske inte hade en alldeles ergonomiskt korrekt arbetssträllning precis hela tiden.

flocken
0

Gah trött på att ha ont. Nu har det satt sig i muskelfästet runt armbågen oxå. Gör ont utav att vara gå. Hålla koppel är nästintill omöjligt. Nu har jag iaf bokat tid hos läkaren för en ordentlig kontroll med blodprover, även lever prover. Skadade mig rätt allvarlig för 2 år sedan o med extremt starka mediciner ballade min lever ut. O genomgång utav mina mediciner. Hoppas vi hittar någon lösning

…………………………………..

[Leifsdotra]
0

Fy, det låter extra jobbigt att ha ont just på ställen som man behöver vara smärtfri för jobbets skull😕 Hoppas ni hittar en lösning!