Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 733 ggr
flocken
1

Goddag 28 dec

Blev inget godmorgon idag utan Goddag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1

Nu har vi äntligen installerat oss ute i stugan. Kommer hem efter nyår. Nu har vi precis grillat korv & ätit ute. Nu sitter jag framför brasan & bara är

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Leifsdotra]
0

Jag jobbar idag, fast hemifrån, årets sista arbetsdag🙂

Passar på att köra någon maskin tvätt och plocka undan lite julklappar som blivit liggande framme efter julfirandet också.  Bortsett från att vi såklart skött om djuren och pysslat lite extra med dem så har vi bara slappat sedan paketutdelningen var avklarad på julafton 🙂

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag fått en sväng i skogen med hundarna. Nu när det blir mörkt så blir det mörkt här ute på ön. Faktiskt rätt mkt folk ute idag. Ja mkt folk. Hälsat på 2 & pratat med 1. Nu har hundarna fått varsitt ben. Vi ska ta fyrhjulingen ut till en utav våra bryggor ikväll & tända ljus. Idag är det 2 år sen min pappa dog. Vi hade inte så mkt kontakt de sista åren. Vi ville men pga andra så gick det inte. Saknaden är hemsk.

…………………………………..