Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 359 ggr
flocken
0

Godmorgon julafton

Godmorgon julafton morgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Godmorgon Gick upp tidigt. Klappar under granen. Julblommorna från kunderna börjar blomma. Sprider en sån härlig doft. Nu sitter jag här & resten av familjen sover. Tänt ett ljus hos vår ängladotter. Vi ska till kyrkogården nu på fm. Hoppas ni får en bra dag. Mina tankar går till de som inte har någon familj utan som sitter ensamma. Jag får ofta höra att jag har ett för stort hjärta. Men jag vet att jag i framtiden kommer bjuda in okända till julen. Min man vill inte ändra på något. Men ändringar sker & jag vill bjuda in de som inte har något.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Leifsdotra]
0

Vi firade jul med min mans släkt för första gången på flera år. De har bott långt ifrån oss tidigare, men flyttade för att komma närmare i höstas. Vi har inte möjlighet att få djurvakt just under julen och det har varit för långt att åka fram och tillbaka över dagen. Svärfar är gammal och inte så pigg för åldern heller, han har inte orkat köra så långt på flera år. Men nu kan vi ses mycket oftare, det var så mysigt att få ha dem här på julafton