Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 261 ggr
flocken
0

Godmorgon 23 dec

Godmorgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1

Godmorgon Haft huvudvärk sen igår. Värdelöst. Idag blir det att fira svärfar som fyller år. Städa huset. Tänkte även baka bröd.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Soligajag1
0

Godmorgon , 😀 #1 Hur orkar du göra nåt med huvudvärken , Det gör inte jag , då vilar jag bara . Krya på dig!! Kram 🌺

HH 🙂

flocken
0

#2har huvudvärk nästan varje dag. Bara olika kraftigt. Åt väldigt dåligt igår så det är nog det o brist på sömn som gjort sitt

…………………………………..

Zadeira
0

God morgon. Idag blir det julaftonsfirande med min familj, en dag i förtid men så blir det ibland när man är många som ska planera och få ihop det.

Har kommit in i ett skov som verkligen är bland de värsta jag senare tiden. Men tur är att hos familjen får jag gå undan och sova om jag behöver det, så det underlättar.

flocken
0

#4 Hoppas ni får det trevligt 🎅 Så jobbigt när man kommer in i ett sån period. Man tappar all ork.

…………………………………..