Godmorgon 19 dec
Godmorgon
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon alla 5 åringen har varit vaken flera gånger inatt med magont. Tror han är nervös inför julafton
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Godmorgon ! 🙂
Förstår det , det är en spännande dag , denna Juafton för barnen.
Jag kommer ihåg mina barn , hur dem va , , 🤪
Nu är mina barn stora , vuxna . 32, 31 och 23 år. Tänk va tiden går 🙂
HH 🙂
#2 Ja det är ju det. O vi är med i tomte pratet & för det xtra spännande. I år har vi lyckats fixa en okänd tomte. Inte någon i familjen. Utan en av mina dagishundars husse.
…………………………………..
#3 Va skoj!! Då blir det extra spännande !!
Har du hundarna under jul o mellandagar oxå ?? eller har du ledigt då?
Jag har ledigt från 23-26 , sen blir det skola igen mellandagarna.
HH 🙂
#4 i år har jag fått ta ledigt. Har alltid jobbat under mellandagarna. Men Dexter lider av posttraumatisk stress. Han är alltid varit ljudkänslig. Åska, smällare, höga ljud. Men i våras slängde tonåringar smällare mot oss. Då trodde jag han skulle dö av rädsla. Nu fixar han Inga ljud. Räcker med att någon spikar så får han panik. Förra veckan stängde en granne garageporten. Han fick total panik. Han kan låsa sig inne & bli helt paralyserad med svansen mot magen & bara skaka. Tar jag på honom fäller faller han ihop. Förra nyår försvann han. Så nu åker vi till stugan dagarna innan. Ute på en ö. Ge lugnande, bomull i öronen. O hoppas på det bästa. Vi har fått ändra mkt i vårat liv för att Dexter ska må så bra som möjligt
…………………………………..