Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: godmorgon-hörnan
LĂ€st 319 ggr
flocken
1

Godmorgon 16 dec

Lördag 🎅

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

SÄ skönt med lördag. Vaknade tidigt idag. Börjar tröttna pÄ att ha SÄ ont. Kan det inte gÄ ner till normal nivÄ igen?

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Soligajag1
0

Gomorron . 

Ja, hĂ„ller med , skönt med Lördag och ledighet!! đŸ™‚đŸ‘ 

Blir en slappar dag med film, tvĂ€ttar nu , ( Ă€r en morron tupp) 

Sedan en promenad till AffĂ€ren , ska hĂ€mta paket . đŸ™‚

GÄ hem för att laga mat ( matlÄdor till nÀsta vecka) .

#1  Hoppas din vĂ€rk slĂ€pper !  đŸŒș

HH đŸ™‚

Zadeira
1

God morgon!

Idag firar jag och pojkvĂ€nnen 6 Ă„r ihop. KĂ€nns helt galet! Vi ska ner och Ă€ta lunchbuffe pĂ„ Rosegarden. 

IkvÀll och över natten ska bonushunden vara hos oss och sova över, sÄ det kÀnns som det kommer bli en helt okej dag det hÀr trots smÀrta.

flocken
0

#2 Ă€r ocksĂ„ uppe tidigt & ofta Ă„ker en tvĂ€ttmaskin pĂ„. #3 Grattis â˜ș visst gĂ„r tiden fort. 13 Ă„r med min man. Var bara 21 nĂ€r vi trĂ€ffades. Han 23. HĂ€r har det varit full fart sen innan 9. Började med att stĂ€da 2 stora burar. Satte pĂ„ knĂ€ck. Medans det kokade gjorde barnen pepparkakor. Var 5 killar hĂ€r idag. Mina 2 & en vĂ€ninna & hennes 3 barn. Sen gjorde vi apelsiner med nejlikor. Ett annat godis med tranbĂ€r & mörk choklad + lite annat gott i. Kokat skinka, kokat gristunga, lagt in sill, gjort taco gratĂ€ng till middag. Kommer fĂ„ lida imorgon

..