Godmorgon 15 dec
Fredag đ»
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Denna vecka har sprungit ivÀg. En vecka till sen lite ledigt. Min rygg kÀnns ok idag. Stel och öm. Men kunde varit vÀrre
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Godmorgon , , đ
1 grad hÀr i VÀsterÄs , , inte kallt , skönt!!
Kanske tar en promenad till stan, , skolan.
Ja, , skönt med nÄgot ledigt , , 23-26 , sen kör vi igen , prov till o med pÄ torsdagen!
Jag tog Voltaren i morse , , hade oxÄ vÀrk i ryggen sen igÄr, en tuff dag!
Ha det gott!! Kram đ€
HH đ
God morgon. Vaknade och kÀnner mig överkörd av ett tÄg. Inte bara smÀrtan som Àr vÀrre Àn vanligt, utan jag kÀnner mig sp fruktansvÀrt svag.
TÀnker börja morgonen med en kopp kaffe framför en film, sÄ fÄr jag se om jag somnar om eller om kroppen vaknar till liv.
Fredag betyder gemensam frukost pĂ„ jobbet. Vi turas om att köpa mackor och pĂ„lĂ€gg enligt rullande schema och vi Ă€r 15 st som Ă€r med pĂ„ listan. SĂ„ en gĂ„ng per halvĂ„r (eftersom vi har sommar och juluppehĂ„ll) köper man en massa frukost till gĂ€nget och de andra fredagarna fĂ„r man gofrukost gratis đ
#2 tror jag Ă€r Ledig i 10 dagar. Ska ut till stugan över nyĂ„r pga posttraumatisk stress hos hunden. Bort frĂ„n alla raketer. #3 Jo den kĂ€nslan kĂ€nner jag igen. Ăr inte speciellt pigg. Hoppas du mĂ„r lite bĂ€ttre nu ikvĂ€ll #4 SĂ„ hĂ€rligt det lĂ„ter âș vi tog xtra god frukost med familjen. Macka med julskinka & kokt Ă€gg vid sidan