Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: godmorgon-hörnan
LĂ€st 378 ggr
flocken
1

Godmorgon 15 dec

Fredag đŸ»

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1

Denna vecka har sprungit ivÀg. En vecka till sen lite ledigt. Min rygg kÀnns ok idag. Stel och öm. Men kunde varit vÀrre

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Soligajag1
0

Godmorgon , , đŸ™‚

1 grad hĂ€r i VĂ€sterĂ„s , , inte kallt , skönt!! 

Kanske tar en promenad till stan, , skolan. 

Ja, , skönt med nĂ„got ledigt , , 23-26 , sen kör vi igen , prov till o med pĂ„ torsdagen! 

Jag tog Voltaren i morse , , hade oxĂ„ vĂ€rk i ryggen sen igĂ„r, en tuff dag! 

Ha det gott!! Kram đŸ€—

HH đŸ™‚

Zadeira
1

God morgon. Vaknade och kÀnner mig överkörd av ett tÄg. Inte bara smÀrtan som Àr vÀrre Àn vanligt, utan jag kÀnner mig sp fruktansvÀrt svag.

TÀnker börja morgonen med en kopp kaffe framför en film, sÄ fÄr jag se om jag somnar om eller om kroppen vaknar till liv.

[Leifsdotra]
1

Fredag betyder gemensam frukost pĂ„ jobbet. Vi turas om att köpa mackor och pĂ„lĂ€gg enligt rullande schema och vi Ă€r 15 st som Ă€r med pĂ„ listan. SĂ„ en gĂ„ng per halvĂ„r (eftersom vi har sommar och juluppehĂ„ll) köper man en massa frukost till gĂ€nget och de andra fredagarna fĂ„r man gofrukost gratis đŸ™‚

flocken
0

#2 tror jag Ă€r Ledig i 10 dagar. Ska ut till stugan över nyĂ„r pga posttraumatisk stress hos hunden. Bort frĂ„n alla raketer. #3 Jo den kĂ€nslan kĂ€nner jag igen. Är inte speciellt pigg. Hoppas du mĂ„r lite bĂ€ttre nu ikvĂ€ll #4 SĂ„ hĂ€rligt det lĂ„ter â˜ș vi tog xtra god frukost med familjen. Macka med julskinka & kokt Ă€gg vid sidan

..