Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 340 ggr
flocken
0

Godmorgon 14 december

Snart helg

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Godmorgon Just nu vet jag inte vad jag ska göra med mina höfter. Sitta, ligga, stå, gå eller bara dö en stund.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Zadeira
0

Usch, låter inte roligt!

Jag lovade mig själv att stanna hemma och ta det lugnt idag efter en ganska hetsig vecka där jag varit iväg på många ärenden, men så fick jag ändå för mig att jag bara skulle ner om stan för "ett litet ärende" (som alltid blir mer än man tänkt sig). Sov hela eftermiddagen sen, vaknade för en stund sedan lagom för att äta en macka och snart får jag väl krypa ner i soffan igen.

flocken
0

Jo jag vet vad du menar. Nu har även ryggen fått sig en smäll. Min foder hund fick idiot ryck idag o slet till i kopplet så jag for iväg 2 m. Som tur var så var Min man med ute o gick så han hjälpte mig få ordning på han. Det är en stor schäfer blandning. Se hur jag mår imorgon

…………………………………..

Zadeira
0

Men usch, det låter jobbigt. Tyvärr är det ju så med hundar, även de mest väluppfostrade kan ibland göra saker man inte väntar sig och med just plötsliga ryck kan det ta illa. Hoppas du mår bättre imorgon!

flocken
0

#4 Ja var inte alls beredd. Var ute med 4 st & alla var lugna och fina & så pang. Detta rycket. Värktabletter och mannen smörjer in liniment 2 ge igår.

…………………………………..