Svettningar
När ni har värk, brukar ni svettas mer än normalt då?
Jag har kommit på att det är så på mej. Jag trodde först att jag hade hamnat i klimakteriet (kan ju vara så med).
Men denna veckan har jag haft en sjuhelsikes värk och haft mycket på jobbet.
Jag har varit varmare än vanligt och tog tempen. Ligger i vanliga fall under 36 men nu låg den på nästan 38.
Är det fler än jag som får feber och svettas när man är inne i ett "skov"?
Jag har två olika sätt om värken påverkar. Antingen kallsvettas jag så att jag fryser så jag skakar, eller så känner jag mig onaturligt varm. Oftast är det dock så att jag kallsvettas och fryser. Det är som att jag fryser inifrån liksom och att yttre värme inte hjälper.
Då svettas jag nog hellre Zadeira. 😉
Jag blir med mycket muskelsvag och känner mej allmänt sjuk när det är så. Klarar knappt att ta mej framåt.
Mycket jobbigt när man har flera timmar kvar på jobbet. 😕Då går jag undan och sätter mej inne på labbet.
Värk, feber & svettningar tycker jag hänger ihop. Även yrsel. Hade febertopp inatt i ca 10 timmar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ska det fortsätta så här så vete 17 om jag ens klarar av att jobba 75%……….
Har ångest inför veckan nu då jag vet hur kass jag kommer att må. :-(
Jag tycker du är stark som kan jobba 75% Har du alltid såhär eller går det i skov? Så att det inte är något annat i kroppen som spökar
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Hur har det gått Mia? Mår du bättre eller har det fortsatt?
…………………………………..
Hej flocken.
Det är precis samma.
Får feber när kroppen säger ifrån av min värk. Jag har hög smärttröskel och jag "glömmer" bort att jag har ont på jobbet.
Så jag får tydligen förhöjd kroppstemp när det vart för mycket ett tag.
Sjunker när jag vilar och tar det lugnare.
Har med en förkylning i kroppen som kan ha vart en del av orsaken till muskelsvag och trötthet.