Godmorgon 9 dec
Godmorgon lördag
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Sovmorgon till halv 7. Idag blir det baka lussebullar. Skulle gått på Kina i em men då barnvakten hoppade av i sista sekund stannar jag & 5 åringen hemma med pizza mys. Låter väl inte fel?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Gomorron ! # 1 Va mysigt med Lusse bak 😀 Jag trodde du hade en man , eller ni kanske Skulle gå ut o äta tillsammans , barnvakten avbokade . Här blir det en slappar lördag. Så skönt!!😀❤️🌺
HH 🙂
Jo jag har man. Vi skulle ut med hans bror, en kompis & stora sonen. Så 5 st. Men den lilla har aldrig varit hos någon annan än farmor & när de inte kunde så stannar jag hemma. Tyvärr fattar inte mannen varför. Är ju bara att lämna till en väninna. Njaee . Vi skulle åka 5 mil till grannstaden o vara borta i flera timmar. Första gången känns lite väl häftigt. Då vill jag vara kontakt bar o kunna hämta direkt om det är något. O så är hunden nyopererad så tvekade innan att följa med.
…………………………………..