Godmorgon 27 november
Nu kör vi måndag
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon måndag Igår åkte ljusstakarna upp. Blir ett så mysigt sken. Fortsätta med resten av julen i veckan.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Godmorgon! Jaha, måndag igen efter en helg med alldeles för mycket godsaker😊
Igår var det stora städardagen hos djuren som vanligt på söndagar så igår kväll blev det lite tungt och ont i kroppen sådär som när man är på väg att få influensa. Det kommer alltid när jag varit igång lite mer än vad jag orkar…
God morgon!
Idag ska pojkvännen komma över och se om han kan fixa min dator som krånglar.
Har sån fruktansvärd smärta och ska ringa till VC för att dubbelkolla så mitt meddelande om ny medicin verkligen gått fram. Jag brukar vara så noga med att alltid be om nytt recept långt innan den gamla medicinen är slut men just denna gången blev det fel och har suttit utan i flera dagar. När jag fått ny medicin ska jag börja småpynta här hemma.
#2 faktiskt inte ätit alldeles för mkt godis. O det händer inte ofta 🙊 Måste oxå städa hos djuren. Måste bara be mannen köpa torv. En av mina kaniner tål inte spån. #3 just det dina värktabletter. Jag hade inte fixat att vara utan. Hade nog blivit akuten. Kämpa på!
…………………………………..
#4 NU kom receptet! Lättnad. Om jag verkligen tar det lugnt och anpassar mig efter min smärta (soffliggande är typ nivån de dagarna) kan jag klara smärtan ett par dagar, om det som sagt är extremt anpassade dagar. Nu kan man ju inte ha det så var dag och då behöver jag mina smärtstillande för att kunna göra normala sysslor eller något extra.
#5 så skönt & vilken lättnad. Hoppas du mår bättre nu
…………………………………..