Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 317 ggr
flocken
1

Godmorgon 22 november

Godmorgon Lill lördag 🍷

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Hjälp vad trött jag är. Barnen har sovit oroligt inatt. Pappa är bortrest med jobbet och kommer hem imorgon. Våra barn är väldig familje bundna. Kan man säga så? De tycker det är väldigt jobbigt när inte alla är samlade. Tror jag ska överraska de med att köpa pizza ikväll

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Leifsdotra]
0

#1 Så är våra barn också, nästa vecka åker jag på konferens ons-tor och även om det ska bli kul så vet jag att 12-åringen tycker att det är jobbigt och jag sover själv inte heller så bra första natten jag sover borta. Det är lika varje gång! 

Själv hade jag hundar i sängen större delen av natten, de brukar komma upp en kort stund var men de turades om mest hela tiden och jag har inte hjärta att säga till dem❤️ Men det blir ju sämre med sömnen.

Vi hade -8 imorse, skönt med lite kallare temperatur tycker jag! När det är mellan +5 och -5 blir det så rå kyla som tränger in i kroppen på mig. Så fort det blir kallare än -5 har jag mycket lättare att hantera kylan.

Zadeira
0

God morgon. Vaknade med en hemsk huvudvärk och såg att det regnade, så idag blir det bara helt lugnt småpillande här hemma. Igår tvättade och städade jag lite så känner att jag kan ta en lugnare dag idag.