Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: godmorgon-hörnan
LĂ€st 265 ggr
flocken
0

Godmorgon 17 nov

Fredag 👊

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Tog sovmorgon till 6.15. Massage kl 9. Resten av familjen Àr oxÄ hemma lediga dÄ de ska till Stockholm för att titta pÄ monster jam. Jag ska hÀlsa pÄ en kund pÄ lördag som byggt ut sin stuga. Nyfiken pÄ resultatet. O sÄ fÄr hundarna leka. PÄ söndag Kalmar o Biltema.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Leifsdotra]
0

Godmorgon!

Vaknade runt halv tre och kunde inte somna om, sÄ jag gick ner och satte pÄ TVn. Sen slocknade jag sÄklart en halvtimme innan klockan ringde sÄ nu Àr jag supertrött!

Men det blir lĂ„nglunch och presentshoppning med maken pĂ„ lunchen idag🙂 Imorgon ska jag göra tĂ„rta pĂ„ förmiddagen och sen Ă„ker vi pĂ„ kalas pĂ„ eftermiddagen, barnens kusin fyller Ă„r. 

I övrigt ska vi Ă€gna oss Ă„t djuren som vanligt â€ïž

Zadeira
0

God förmiddag. Varit uppe sedan halv nio och inte gjort nÄgot sÀrskilt. Ska hem till pojkvÀnnen i eftermiddag och vara dÀr hela helgen, men det blir en lugn helg och vi ska bara vara hemma.

flocken
0

Sol frÄn blÄ himmel o ca +7. Blir snart en promenad med Dexter.

..