Godmorgon 13 november
Upp och hoppa. Dags för jobb
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Började känna av ländryggen och att det strålade ner mot skinkorna i lördags. Igår kväll blev det värktabletter. Det känns fortfarande så det är väl dags för en period där min bechtrews ska bråka lite xtra.. Kallt och frost.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
God morgon. Eller middag kanske man ska säga. Hade daghunden över hela helgen, så när han blev hämtad av ägaren klockan 8 i morse kröp jag ner i soffan och somnade om till närmre halv tolv.
Har hunnit jobba lite drygt halva dagen och nacke/axlar börjar redan protestera vilt. Kontorsjobb är inte bra för mig, det är tydligt!
Men snart är det fikadags och sedan är det inte långt kvar till hemgång 🙂
#2 jag måste alltid sova på dagen. Idag blev det 1,5 timme i soffan. Nu försöker jag vakna till o gå ut i trädgården med hundarna #3 kontor. Det är tufft. Det hade jag aldrig fixat. Jag jobbade på metallgjuteri innan jag startade eget. Hade jag fortsatt på industrin hade jag nog tillslut hamnat i rullstol
…………………………………..
#4 Jag brukar också sova på dagen en timme, men det brukar inte vara fören efter lunchtid. Idag blev det hela förmiddagen istället.
#5 tänk att man ska behöva sova på dagen för att klara av resten av dagen? O så många tror man är lat.
…………………………………..
O där kom värken från helvetet. Hoppas det inte blir värre än såhär
…………………………………..