Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: godmorgon-hörnan
Läst 424 ggr
flocken
0

Godmorgon 10 november

Fredag 🍸🎉

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Äntligen fredag. Veckan har sprungit iväg trots alla tråkigheter som hänt. Först olyckan på min mans jobb. Sen fick vi veta att ett syskonpar vi umgås med, att deras far dött. Polisen knackade på dörren mitt i natten. Livet kan ändras fort.. 💕

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[Leifsdotra]
0

Snart slutar äntligen arbetsveckan! Det märks att det är fel ĂĄrstid för mig, konstant ont i nacke och axlar, myrkrypningar pĂĄ nätterna och huvudvärk. Men jag har faktiskt sovit helt ok i säkert en vecka i sträck nu đꙂ

Ikväll kommer en vän till min man och hälsar pĂĄ och stannar ev till imorgon. Imorgon kväll kommer ett kompispar som vi ska bjuda pĂĄ middag och pĂĄ söndag är det fars dag. Fullt upp och ingen vila, men det blir säkert bra! Min man lagar maten bĂĄde ikväll och imorgon som tur är, jag behöver fixa dessert och städningen som ev behövs hjälps vi ĂĄt med. Inköpen gjorde vi tillsammans pĂĄ lunchen idag. 

Hoppas ni fĂĄr en bra helg!

flocken
0

#2 mina myrkrypningar har blivit värre nu på några veckor. Dom är avskyvärda. Försök att vila lite i helgen oxå. Är lätt att det blir för mkt utav det goda. Lussebullar på g. Så gott men kroppen avskyr att baka dom. Axlar o nacke tar stryk

…………………………………..

[Leifsdotra]
0

#3 Det var lugnt och skönt i helgen, blev absolut tillfälle till återhämtning också. Hoppas det gick bra med bakandet!

flocken
0

#4vad skönt att helgen blev bra. Lussebullarna blev godkända av familjen vilken tur

…………………………………..