Godmorgon 7 november
Godmorgon tisdag
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Sovit urkasst från kl 02. Ont i nacke & axlar. Myrkrypningar i benen men orkade inte gå upp & ta medicin mot det. Skulle ta morgon medicinen & såg att jag bara hade en karta kvar av mina starka tabletter. Se om jag har något kvar på recept eller måste beställa.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Morn Morn! -3 här i Västmanland . #2 , Åhh , va jobbigt för dig , hoppas det blir Bättre under dagen. 😀 Jag har sovit bra . Ska gå upp nu o ladda kaffebryggaren ! Sen dusch och fika . Cykla iväg till skolan. Ha en fin dag alla ! 😀 kram
HH 🙂
#2 utbildar du dig till något speciellt? Cykla kan jag inte göra. Får alldeles för ont. Kan sakna det. Men vissa saker får man bara godta.
…………………………………..
Ja, jag har börjat läsa till Kock/kallskänka , på äldre dar . Det är så skoj! 🙂
Har jobbat inom Restaurang-och Cafe´branchen i 20 år, men har ingen utbildning. Nu fick jag chansen, den är på 1 år , ( istället för 3 , dem har kortat ner den, ingen ledighet, sommarlov,) bara plugga, praktik, och teori.
Va tråkigt för dig. Jag som trodde att cykla va enklare än att promenera. 🙂
Sådana här Äppelkakor bakade jag i ett Café , med vaniljsås till. Hemmagjord.

HH 🙂
#4 åh vad roligt. Jag har tränat upp mig för att kunna gå. Det var inte lätt men gick. Min man fick många gånger hämta mig ute vid någon väg då kroppen gav upp. En bra dag kan jag nu gå 1 mil under en dag.
…………………………………..
Okej, du har fibromyalgi . Då förstår jag .
Har du mycket värk ? tar mycket medicin ?
Jag har några vänner som har det , men det finns väl en massa olika sorter , eller? Det låter mycket jobbigt . Jag har bara värk i kroppen när jag har jobbat hårt, setat still i skolbänken , nu. inte van med det , men vi får ta rast och röra på oss. 🙂
Funderar till o med o göra lite kroppsövningar så blir det bättre , i skolan alltså.
HH 🙂
#6 Jag har både fibro & bechtrews. Det innebär typ kroniska inflammationer i & runt skelettet. Tillslut växer kotorna ihop. Som jag förstått det måste fibron ha dessa tigger punkter. Någon som läkaren kollar inför en diagnos. Vissa punkter på kroppen som ska göra ont. Sen kan det visa sig olika. Det drar med sig så mkt mer än bara värk. Jag själv är xtremt ljudkänslig, får yrsel, feber toppar mm. Jag måste röra mig, vila, röra på mig
…………………………………..
#7 Ojjojoj, , såå jobbigt!!
Men du är säkert van nu, tur att din man hjälper dig. 🌺
Jag har alltid vart en kämpe , jobbar för mycket , till slut får jag migrän och måste vila. Har för stor portion av den där "jag kan själv" 😂
Nu blir det att fixa sig i ordning. Ha en fin dag!! Ta det lugnt!! Kram 🌺
HH 🙂
#8 Du kallar det kämpe. Jag kallar det envis & tjurskallig 😁 Har lärt mig mina begränsningar. Som ex när vi köpte en ny soffa. Då fick en väninna följa med min man. Jag var hemma & tog hand om alla barnen. Nära tungt går inte. Även svårt att öppna burkar. Dålig styrka i fingrarna
…………………………………..