Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 5445 ggr
Misimurf
0

Svullna ben och fötter

Brukar ni ofta svullna i vader och fötter? Jag har varit sjuk i några dagar, feber och förkyld. Mina vader har känts som om de ska sprängas och fötterna är jätte svullna, tror aldrig att jag varit så här svullen i fötterna förut. Det har varit värst på morgonen, kunde knappt få på mej skorna när jag skulle hämta tidningen härom morgonen. Funderar om det kan ha samband med att jag är sjuk. Va tror ni?

Linda72
0

Jag  fick för ett par årsedan vatten i kroppen ( pga en medicin jag åt) Mina fötter var jätte tjocka och när jag tröck på sidan av foten kunnde jag känna att det var vätska i foten.Jag gick till läkare och fick vatten drivande medicin , kommmer inte ihåg hur lång tid det tog men   det försvann efter en tid,bäst att du går till en vårdcenral tycker jag  och visar upp dig. Må så gott!

mongu
0

Tycker också du ska kolla upp det. Då du är så svullen dagtid tycker jag att det är lite skumt. Annars är det vanligast att man svullnar under dan o det går bort under natten.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Sirkka-Liisa
0

Jag har sedan jag fick Fibro svullnat av värme. Fått vattendrivande på sommrarna för fötter och ben blivit som klubbor. Sedan jag började äta lågkolhydratkost så är det problemet borta.

Så är det för mej, jag märker direkt om jag ätit förmycket kolhydrater för då svullnar anklarna och det spränger i benen.