Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 566 ggr
Rita-S
0

TACK Simson och LinaN!

Tack för att ni höll mig sällskap i går i mina tunga timmar!

Det va en smått nervig Sajtvärd du träffa i går, Simson, men jag hoppas inte förstainntrycket är fullkomligt fruktansvärd ändå :)

Men tack för sällskapet, per telefon och i värkligheten! :D
Kram på er båda!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Simson
0

Det var en mycket angenäm stund!! Hoppas jag inte travar ett steg framför dig nästa gång! Glad (Stressmoster, jag!) Hoppas på att det blir fler gånger?!

Nästa gång får du visa mig mer av staden! Fast du får ingen inbjudan till videokväll…inte med din smak…du får tänka på att jag e liiiten… Flört

Indy förälskade sig i dig och vill gärna att du är här längre!! Kyss

Vad skönt att allt ordnade sig för er igår!! Vi fortsätter att hålla tummarna att allt går bra!

Till middag blev det stripes och bearnaisesås. Till kvällen hallonbåtar…ang vår diskussion om kolhydrater och det vita giftet! Cool Fast jag tänkte på det i alla fall!Skrattande Ska fortsätta kolla mer på det för ditt sätt är betydligt enklare än mitt…tvångsmässiga ätande. Flört

En liten blomma från en tandläkarrädd till en annan…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Rita-S
0

:D jag kan faktisk se andra filmer enn skräckisar ;) Everntyr/fantacy feks :) jag kommer gjärna och hälsar på Indy igjen :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Simson
0

Nu skall ni bara vila och ta det lugnt hälsar Atos…

Rita-S
0

Lyder som en riktig god ide! :D

Simson
0

Då ska JAG bestämma kanal, säger Indy.

NÄE! Det gör JAG, säger Julian.

Rita-S
0

*fniss*