Kattbiten!
I går var jag korkad nog att försöka sära på 2 arga katter, det gick inte bra alls. Jag hamnade blödande på Akuten. 2 fingrar e skadade, varav det ena illa tilltygat. En sån smärta har visste jag inte fanns. Så nu sitter man här med 2 fingrar i bandage, höger hand. Vänster hand har jag bara tumme o pekfinger som fungerar efter att ha blivit hundbiten för 5 ¨år sen. Så jag känner mig en smula hjälplös. 
Zimba e hund o kattbiten på alla sätt nu 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Stackare..
..Ja man ska nog akta sig att gå emellan två arga djur. Men man vill ju få ett slut på slagsmålet!!
Ja du är verkligen kattbiten!!
En omplåstrande kram/Anita

Nej usch, stackars dig! 
Har också blivit kattbiten en gång, det var en av mina katter som blivit påkörd och som hade väldigt ont. Jag skulle lyfta in honom i transportburen för att jag och mina föräldrar skulle till djursjukhuset med honom. Han bet mig i handen, 2 hål blev det. Det blev infekterad och jag fick gå på antibiotika i 10 dagar. Och ont det gjorde det.
Så jag förstår hur du känner det!
Kramar//Carro

Tack.
Ja det var mina egna katter som slogs. Så nu blir det till att äta antibiotika ett tag framöver o springa till distriktssköterskan för att få det omlagt, Fan va svårt det e att köra pekfingervalsen på tangentbordet. suck.
//Baloo forever

Bättre o kasta vatten över katterna för o sära på dom. Sen ska man ha respekt för såna bet det kan bli hemska infektioner av det.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Men Stackars lilla Zimba….inte bra alls. Hoppas det läker fint =0)
Jag har gjort liknande men klarade mig med ett djupt rivsår bara, stackare!
Att hiva en hink med vatten över katterna är bäst….. fungerar även på hundar som råkar i luven på varandra……
fungerar faktistk på småbarn också….. :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#7 HAHA
Nen hörni! fnissar
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Jo visst funkar det med en hink vatten, men det var inte det första jag tänkte på, sen hallen full med vatten, hm. ok varit bättre än att bli biten. Men har klurat ut andra saker om om om det skulle hända igen.
//Baloo forever

nej det klart kanske inte bästa sättet med vatten inne, jag trodde det var ute.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Ajajaj! Inte bra alls! Men det blir ju lätt en ren reaktion att man försöker sära på dom. Jag gjorde så med två kaniner jag hade för många år sen som rök ihop. Innan jag hann tänka skulle jag lyfta upp den ena o då kom ju min hand i vägen för hans tänder. En bit kött försvann liksom o jag har fortfarande ett ärr.
Hoppas din hand läker snabbt! Jobbigt när inte händerna fungerar som de ska.

Men urs vad jobbigt!! Hur går det med handen Zimba?
Hoppas det går bra med handen trots allt..
Kanske det funkar att kasta en filt över dom eller nåt, för att överrumpla dom liksom.. Om det är två katter som slåss.. Urs, inte det lättaste kan jag tänka..