Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 820 ggr
Pomperipossa
2007-10-16 11:13
0

Fegis...

Tror jag är det iaf… Alla är på mej att försöka få till en utredning av vad som är fel på mej eftersom jag blivit så mycket sämre…Tydligen är folk övertygade om att det nog är fibro jag har jag också…men jag vägrar…. På nåt vis så skulle det kännas så defenitivt att få ett sånt besked att jag nog är rädd för att veta… Känner mej ganska trygg i min vanliga värk och vet inte hur jag skulle reagera på nåt mer..:(

Rita-S
2007-10-16 12:44
0

Jag tycker inte du skal betrakta dig själv som en fegis. Jag tror inte mot har så mycket med det att gjöra som det att du har redan nog, du söker inte mer att tänka och grubla på. Det är en mycket männeskelig och normal reaktion när man inte har så mycket ork. Du tar det när du kjänner tiden är mogen tycker jag, och sen får det heller va så att det får vänta ett tag till före du eventuellt utreder exact vad som händer med kroppen.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mongu
2007-10-16 14:39
0

Det är nog så att det behöver mogna för att du ska orka att ens tänka tanken. Låt det ta den tid det tar. Det kommer en dag då du känner att det kan va bra o veta.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

pottsorken
2007-10-17 20:49
0

jag vet hur det känns, det känns nästan som att hoppet är ute för att det ska bli bättre. så devinitivt på nåt sätt