Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1339 ggr
Zimba
0

Äntligen!

Så har det blivit höst. Ni tror väl jag e galen som gillar denna årstid, men jag gillar mörkret, regnet o blåsten. Sitta inne o mysa, tända levande ljus o bara vara.

Visst fibron mår inte bra av det, men mitt psyke.

Zimba myser.Flört

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

lightseeker
0

mitt psyke, mår mumsfillibabba av alla vackra färger, varma gosiga kläder, klar höstluft, mys inomhus osv.

Rita-S
0

och jag med! Litervis med the ;D Och nu kan man äntligen ha stearinljus utan att det blir för varmt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Kavitha
0

Jag gillar också när det blåser ute och regnet öser ner och det är mörkt, är så mysigt att bara sitta och lyssna på ljuden utifrån med en kopp te i handen och tända ljus. För psyket är det kanon, man blir avslappnad i sinnet och känner sig rätt glad, men värken blir ju värre på hösten, det håller jag med om.

Zimba
0

Åh va härligt att läsa att jag inte e ensam om att gilla hösten.

Då e man i gott sällskap. Flört

//Baloo forever

mongu
0

Kan inte påstå att jag har hösten som min favoritårstid. Detta blåsande o allt som gör värken så oändligt mycket värre.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

dreamiz
0

Jag gillar också hösten! Precis som du zimba så mår mitt psyke bra av denna årstiden!!

anki1
0

Även fast min fibro inte mår bra av hösten , så tycker jag att den ändå är mysig. man får leta fram varmare kläder. och regnstället, samt gummistövlarna. Det är så vackert när träden ändrar färg, och hela världen flammar i olika gula och röda färger, Jag tror att jag ska samla löv, pressa dem och köpa fliselin (ursäkta stavningen) och stryka fast löven emellean och hänga upp i fönstret.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Rita-S
0

ja, fibron mår illa av väderskiftningar om hösten för mig med, men den är ju så vacker! Och när hösten kommer påbörjag jag jobbet med julklappar! Planering och hobby-pyssel o så :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

Jag slappnar av på ett helt annat sätt, det e väl pga att det inte finns så många måsten. Det e mer lagligt att va inne. Stressen förvinner på hösten.

//Baloo forever

dreamiz
0

#9 Håller med!!

anki1
0

Tänk om man kunde vara så duktig och planera för julklappar och sånt redan nu. MEN….

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

pottsorken
0

hösten är min absoluta favoritårstid! Det är mysigt, och är inte så varmt(jag klarar inte av värme) plus att jag älskar löven, de tända ljusen och luften ute som luktar så gott!

kattassen
0

Höst är fint och mysigt på sitt sätt.

Fibron gör sig än värre påmind så här års. Ända sedan jag fick diagnosen har det varje höst kommit mycket skumma symptom som bara dyker upp på höstarna. Tror att det hela började med utbrändheten som kom hösten 2001. Sedan dess mår jag alltid skit varje höst. Värken finns visserligen jämt, men då och då kommer sjok av mystiska grejer som ingen kan förklara. Håller i sig i ett par månader och sedan kommer något annat. Det har varit allt i från ont i ett bröst, hjärtsmärtor, mensvärk, huvudvärk, nackspärr. Alltid samma mönster - riktigt illa i ca 2-3 månader sedan försvinner det spårlöst. (Utöver det vanliga molandet här och där förstås…) Förlåt trådstölden med mitt gnäll

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

abuelas
0

Hej..jag älskar också hösten, med alla vackra färger och den klara luften. Fixar inte blåsten, men jag mår faktiskt bättre i värken när det inte är så varmt. Jag klarar inte värmen på sommaren och kan inte längre ligga på en badstrand och gassa.

På hösten får man ta fram tjocka sockar, tröjor och långkalsonger och man kan mysa med filtar och kurrande katter framför TV:n.

Kramisar/Anita

Linda72
0

Jag får mycket mer smärta på hösten och vintern Om sommaren är varm helst över +20 grader mår jag bäst .Men bortsett från smärtan får jag ett innre lugn när det är höst.