Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: övrigt-smÀrta
LĂ€st 841 ggr
[Mia-45]
2015-11-18 08:42
0

Äckel-dag

Vaknade med ont i ena skuldran som fasen.😭Gör ont till och med nĂ€r jag andas och sĂ„ fort jag rör pĂ„ mej.  Inatt gick det ner i hela den sidan och ner i benet. Ont i skallen. KĂ€nns som spĂ€nningshuvudvĂ€rk. 

Ska dra i mej lite piller och se om det kanske gĂ„r över. 

Idag kĂ€nns det sĂ„ meningslöst. Har bestĂ€mt mej för att avbryta pluggandet och eventuellt börja stöd och matchning. OM jag inte fĂ„r det jobbet jag nu vart pĂ„ intervju pĂ„. Ska fĂ„ svar redan denna veckan. 
Ville avbryta skolan redan igĂ„r (min handlĂ€ggare sa att hon kan avbryta med en gĂ„ng nĂ€r jag vill) men detta gick tydligen inte alls igĂ„r dĂ„ hon nu tvingar ivĂ€g mej Ă€ndĂ„. ÄVEN att jag bestĂ€mt att jag ska sluta. KĂ€nns som om jag bara ska sitta av tiden liksom. 

Men men
.ni fÄr ha en bra dag alla. Ville bara skriva av mej lite

đŸŒș

[LoveUnite]1
2015-11-18 13:01
0

Du vet om att om du avbryter kan det hÀnda att du ej fÄr ersÀttning pga det.
Kolla upp det!

Ja, det Àr hemskt med smÀrta, man vet aldrig nÀr den vÀrsta smÀrtan kommer slÄ till, har sjÀlv lÀrt mig nu att man fÄ ta en dag i taget och inte kan planera lÀngre fram.

Kan du inte annars  sjukskriva dej 1 vecka och se om du blir bĂ€ttre efter 1 vecka?

[Mia-45]
2015-11-18 17:29
1

Min handlĂ€ggare var med pĂ„ att bryta pluggande förra veckan. Men nu var det visst annat. 
Men pratade med min handlĂ€ggare pĂ„ skolan och bytte inriktning. SĂ„ nu kĂ€nns det bĂ€ttre. 
FÄr se om jag ÀndÄ fÄr jobbet som jag sökt.

[LoveUnite]1
2015-11-18 17:33
0

Men kolla verkligen sÄ du ÀndÄ fÄr ersÀttning, för jag har hört andra dÀr deras AF handlÀggare har varit pÄ deras sida att avbryta praktik och studier men sedan skickar de en pling till deras akassa eller fk och sÄ fÄr de ingen ersÀttning.

De Àr luriga.
Kolla med din AF handlÀggare sÄ du ÀndÄ fÄr din ersÀttning trots avbrottet.

Skönt dock att du kunde byta inriktning, hoppas den Àr bÀttre!

HÄller Àven tummarna pÄ att du fÄr jobbet! =)

[Mia-45]
2015-11-18 18:39
1

Ska jag inte plugga sĂ„ blir det stöd och matchning
sĂ„ jag förlorar ingen ersĂ€ttning.