tinitus hör det till fibro?
hör tinitus till fibron el är det få som har både fibro och tinitus?
jag har vissa dar sån tinitus att jag inte hör mej själv när jag pratar.
det låter nästan som att stå i en ekande tunnel när godståget kommer dundrandes. iallafall så som jag minns att ett godståg lät, kanske dagens tåg är tystare
vad vet jag om det med min kraftiga tinitus
jag har väldigt fräsande tinitus och det förvärras om jag är sämre och har mycket spänningar i axlar/nacke
Ja tinnitus hör till , jag har både "pip", "tut", "tjut", "klingande", och "ringande" ljud i mina öron. Om besvären är stora kan man göra "motljud" ha Tv på utan sändande Kanal eller Radion eller, om det kommer bara då och då kan man prassla med papper nära örat som låter.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

NEJ!
Tinnitus hör INTE till fibromyalgi, men om man har värk har man mycket lättare för att få just det. Det gäller alltså ALLA typer av värk, inte bara fibromyalgi.
Det är inte en av symptomerna iaf, men vi brukar ju få lite olika som följd av andra saker, så inte sällant händer det at folk med fibro även får störningar i hörsel
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag botar min tinnitus med öronljus då jag säljer sådana i min butik så är det oxå ett väldigt bra argument för att sälja dom…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Jag har alltid haft tjut i öronen, det är väl som andra sagt att det är lätt att få kanske
Mettan, om jag får din address ska jag skicka dej ett utdrag ur en bok som jag har (jag har inte boken men den är skriven av Ulf Schenkmanis utan en kopia av ett par sidor) utdraget där det står. tyvärr kan jag bara skicka den per post eftersomjag inte har tillgång till scanner.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Det borde verkligen räknas till Fibron eftersom dom jag känner via kurser och smärtkliniken alla har tinitus.