Kramper i benen
Blir galen snart. đ
Har sÄnna otÀcka kramper i musklerna i benen. KÀnns mest nÀr jag sitter eller ligger.
IgÄr kÀndes det som om nÄgon stod och hackade mej i lÄret med en kniv. Aldrig kÀnt sÄ innan.
Och nÀr man ska sova sÄ knyter det sej i fötter och vader. Och Àven ovanpÄ lÄret..
Jag dricker tillrÀckligt sÄ det kan inte vara det.
Men usch vad jobbigt det Àr.
Sweppes Tonic har kinin som stillar kramper
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
Tack Cristine.
Men vad Àr Sweppes Tonic?
AhaaâŠdu menar "lĂ€sken"? Ska testa. Tack.đ
Prova magnesium.
#4 Har provatâŠingen förbĂ€ttring. đ
Dricker du ett glas om dagen minst?
Försök annars med Boswellia serrata och curcumin.
Boswellian har varit för mej en mirakelmedicin dÄ den tog bort all vÀrk..min granne hade kramp i benen och fick en burk, och med 2 till blev hon av med sin kramp för alltid
Moringa Àr ocksÄ ett medel som hjÀlpt.
Om du trycker pÄ adressen under mitt namn kan du lÀsa om dem i HÀlsotrÀd och annat
Jag har samma kramper, som du beskriverâŠmen jag Ă€r ny ,med min fibro⊠Vet inte sĂ„ mkt..tyvĂ€rr. jag dricker bara kaffe o teeâŠJag vet att man mĂ„ste dricka..men jag gör det inte((
Hoppas att du mÄr bÀttre!
#8 Jo jag Àr med relativt ny i fibro.
Har fortsatt kramper i benen och upp i skinkan.
Har du testat Magnesium?
#10 Japp.
Mia! varje kvĂ€ll nĂ€r jag lĂ€gger mig för att lĂ€sa.. har jag kramper i lĂ„r, vad, smĂ„ ryckningar hĂ€r o dĂ€râŠibland domnar benen ..ibland brinner fötter..Det Ă€r jĂ€kligt svĂ„rt att lĂ€ra sig att leva med en sjukdom, som ej farlig..som inte syns..men som ger massa symtom.. jag tar 1 dag i taget..syr varma kuddar med ris..nĂ€r jag har för mkt smĂ€rta hjĂ€lper dem till mig. Jag Ă€r frĂ„n Ryssland.. dĂ€r kĂ€nner folk överhuvudtaget inget om fibro..((( Bor i Sverige i 20 Ă„r.. Synd att i UmeĂ„ dĂ€r jag bor finns inte föreningen för oss med fibroâŠMen bra att jag kan #komma# hit och ha kontakt med alla er..!!!sĂ„ kĂ€nner jag mig inte sĂ„ ensam!
jag hade samma problem men började med b-vitaminkomplex och magnesium och det har minskat avsevĂ€rt verkligen đ nĂ„got som inte mĂ„nga tĂ€nker pĂ„ Ă€r att tar man magnesium sĂ„ mĂ„ste man Ă€ven se till att man fĂ„r i sig av kalk och d-vitaminer samt vitamin D3 nĂ€r man Ă€r ute, dĂ„ alla dessa samarbetar i kroppen, brist pĂ„ ett enda av dessa kan göra att dom andra inte jobbar lika effektivtđ
Jag tar ocksĂ„ extra mineraler dĂ„ och dĂ„đ NĂ„gra saker som ocksĂ„ Ă€r bra att veta vad gĂ€ller mineraler Ă€r att en del mineraler fungerar som antioxidanter i vĂ„ra kroppar, mineraler Ă€r ingenting som vĂ„ra kroppar kan tillverka sjĂ€lva utan mĂ„ste tillföras via kosten samt att stress kan rubba mineralbalansen hos hos. Brist pĂ„ ett enda mineral kan ha negativ inverkan pĂ„ en hel kedja av reaktioner i vĂ„ra kropparđ sĂ„ dĂ€rför tar jag mineraler nĂ„gon gĂ„ng i veckan, och om vi tĂ€nker pĂ„ det sĂ„ Ă€r ju vi som har fibro vĂ€ldigt stresskĂ€nsliga vilket innebĂ€r att mineraler gĂ„r snabbare ut ur vĂ„ra kropparđ
Vi fĂ„r i oss mineraler genom kosten och i de odlade grödor vi köper och Ă€ter men mineralerna har dessvĂ€rre ofta minskat i grödor vilket beror pĂ„ en allt för kraftig utarmning av odlingsjorden vilket gör att vi mĂ„ste hjĂ€lpa vĂ„ras kroppar att fĂ„ i oss det pĂ„ annan vĂ€g. DĂ€rför tar jag mineraler regelbundetđ
Funktioner som mineralerna har Àr att dom
- Bidrar till uppbyggnaden och bevarandet av ett starkt skelett och friska och fina naglar och tÀnder.
- Bidrar till att bygga upp starka och friska muskler och nerver.
- Stöder energigivande reaktioner i kroppen.
- Samverkar med vitaminer, hormoner och andra Àmnen för att reglera ÀmnesomsÀttningen.
- Aktiverar antioxidanter
- Ăr viktiga för att upprĂ€tthĂ„lla vĂ€tske- saltbalansen.
tamfĂ„glar Ă€r inte bara fĂ„glar i bur, dom Ă€r sĂ„ mycket mer^^ Ăr sajtvĂ€rd pĂ„ http://undulater.ifokus.se https://fageltorget.fria.ifokus.se/ samt http://burfaglar.ifokus.se .