Glad!
Vad har gjort er glada idag?? Själv e jag glad över att ha fått många goa skratt här inne, samt att en kompis kom o hjälpte mig.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
jag är glad att jag kom upp ur sängen, trots att det var lite senare än vanligt =)

Jag e glad över att jag känner mig på bra humör, trots att jag ska städa, suck.
//Baloo forever

Jag är idag glad för att jag har så underbara vänner två av dom kom i morse och väkte mig med frukost på sängen. Sen har vi varit en runda i skogen med hundarna och nu tvättar dom till mig och städar hela mitt hus och här sitter jag och latar mig.
Puss till mina underbara vänner

linasvovvar: Tror du att det finns nån chans att dina vänner kan komma hit o städa oxå????
Va underbart med sånna vänner.
//Baloo forever

Jo jag e glad över en sak till, fick vykort från vänner som e i spanien. Visste att dom skulle skicka, men blev jätteglad ändå.
//Baloo forever
Jag är glad över att jag fick nya SingStar skivan igår av min mamma. SingStar-Rockballads. Älskar att sjunga.
Jag är glad för jag har fått min första behandling för min värk och jag känner redan skillnad.Kände mig lätt som en fjäder när jag gick därifrån .Den ichias jag dragits med i veckor var som bortblåst.Nacken som varit superstel fick 25% mer rörlighet.Han som gav mig behandlingen är övertygad om att jag inte har fibro som jag fått diagnos på och att han kan få mig helt besvärsfri..Hur många går det inte där ute som kanske inte alls har fibro,tänker jag.
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Jag är glad, för att jag kom upp ur sängen och ut på promenad. Trots mitt städ och bak race igår. Jag är glad för de vackra höstfärgerna fast denhär hösten verkar bli jäkligare än på flera år. Trots allt elände är jag ändå rätt så glad.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Jag är glad över att det är lördag och att jag kan få vila lite :-)

Glad över att ha sovit riktigt bra o haft en drömlös natt för en gång skull. Fick även sova läääänge.
//Baloo forever
Idag är jag glad över att ha räddat livet på en liten harunge (förhoppningsvis då vi ännu inte vet om den kommer överleva eller inte.) Men skulle den inte klara sig har jag i varje fall gjort vad jag kunnat. Men hoppas den klarar sig. Sötnosen!
Imorse vart jag glad när min hund fick busfnatt o rusade runt. Kan inte låta bli att skratta då för han ser så himla härlig ut!
Jag är glad det var kallt i dag :) Jag är glad jag har fått sålt ett köksbord, 4 stolar och et arbetsbord. Mindre möbler är mindre klotter! Jag är glad min mamma och min syster kommer på måndag!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag fick en liten drömfångare av en god vän härrom dagen det gjorde mig glad, kul att få presenter när man minst anar det, uppskattar det mera då.
//Baloo forever
Jag är glad för jag fick healing i dag, så jag blev av med migränen.
Idag är jag glad för jag har storstädat hos alla djuren så nu har de det rent o fräscht allihop o det känns så härligt!!
Jag är glad för att solen sken idag. Och att min dotter kommer på besök imorron, och att jag har tid hos min frisör imorrn.
Jag är glad för min mediaplayer på datorn fungerar igen så jag kan lyssna på musik igen!!

Har ni tänkt på vad lite det e som behövs för att göra en glad????
//Baloo forever
#18 Ja, ofta behövs det inte alls mycket!
Jag försov mig idag. Inget att vara glad över men jag var tacksam över att vi har flextid så det gjorde inget att jag kom senare. 
Jag har varit hos min frisör och är alldeles nyfriserad, känns jättebra. Och så kom dotran på besök, med sin än så länge lilla magge.( I lilla maggen finns en liten liten bebis)

Jag e glad för i morgon Onsdag kommer mina goa vänner hem från Spanien där dom vart i 2 veckor. Ska bli så kul o ses igen.
//Baloo forever
jag har fått beviljat en hemterapeut till min son så han får följa trill och från skolan, så nu kommer han dit oavsett hur dålig jag är!!!1 otroligt har stridit med kniven mot strupen sen i februari.. men äntligen!!! nån som fatat vad jag pratar om..