Massage
Jag måste bara berätta en sjuk grej som jag upptäckt.
För några år sedan gick jag hos en alternativmassör som gav mig någon form av massage som skulle rena kroppen från slaggprodukter. När hon masserade mig kom det lix ut små korn, eller kristaller, stora som saltkorn ungefär. Jag vet ju inte om det är slagg men det är fascinerande i alla fall. Hon sa att hon aldrig har sett så mycket slagg komma ur någon tidigare och var helt förbluffad.
Hur som helst så har jag upptäckt att jag tycker att det ligger sand och grus i min säng när jag ska sova. Jag har väl innan trott att det kan bero på katten som är ute å så, men nu har jag precis kastrerat henne och trots att jag bytt sängkläder så är det fortfarande som sand eller salt i min säng. Det är inget i min sambos säng så vi är helt förvirrade. Kan det vara så att jag släpper ut slagg när jag sover och svettas? Jag är ju som prinsessan på ärten när jag sover så jag får borsta sängen varje gång jag ska sova och har innan trott att det är smuts, fast inte fattat var det kommer ifrån men nu är jag inte längre säker. Skumt va?
Hmm.. Har oxå reagerat på att det verkar finnas fina "smulor" i min säng utan anledning.
Sara
jasså? fan va intressant!
samma här, förut innan jag träffade min man så älskade jag att äta hårdmackor i sängen. och det blev ju smulor, men nu är det inte så. Det är ändå smuligt i sängen. Jag är oxå som prinsessan på ärten, tål inga lakansveck eller att nattlinnet korvar sig. Jag brukar dra upp linnet över höften så att det inte korvar sej under mig. Varför har jag då nattlinne? tja för att var mer klädd när jag sparkar av mig kanske.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Jag funderar nästan på att samla på mig och se om man kan få det analyserat, eller iaf ta upp det om man träffar en läkare.
#3 sova naken kanske?

Hum låter intressant.. Finns nåt sånt i min säng oxå.. Men jag brukar skylla på nakenhunden som ska ligga under täcket.. hehe. Men hon är faktiskt inte grusig eller nåt.. Vem vet vad det kan vara.. Jag är oxå så där superkänslig, det får INTE vara skräp i sängen eller veck på lakanet..